• سرمایه فوت

      سرمایه فوت :

      بیمه عمرو سرمایه گذاری دارای یک پوشش اصلی و چندین پوشش اضافی است. پوشش اصلی این بیمه نامه پوشش فوت به هر علت است که با پرداخت اولین قسط بیمه نامه توسط بیمه گذار، این پوشش در تعهد شرکت بیمه خواهد بود. شرکت بیمه باید در صورت فوت بیمه شده، سرمایه فوت مندرج در بیمه نامه را به ذینفعان آن پرداخت نماید. منظور از «به هر علت» آنست که فوت بیمه شده به هر علتی که باشد، تحت پوشش خواهد بود. در واقع بیمه گذار با خرید بیمه عمر و پرداخت حق بیمه در صورت فوت نوعی حمایت مالی برای ذینفعان خود ایجاد می کند. لازم بذکر است که در صورت وقوع فوت بر اثر حادثه این مبلغ تا 4 برابر سرمایه فوت قابل افزایش است.

      میزان سرمایه فوت به هر علت :

      مبلغ سرمایه فوت به هر علت بیمه نامه توسط بیمه گذار و متناسب با حق بیمه پرداختی در فرم پیشنهاد در زمان صدور تعیین می شود . شرکت بیمه سینا سرمایه فوت شخص را تا 30 برابر حق‌بیمه سالیانه تا سقف 4،000،000،000 ریال به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می نماید.

      ضریب رشد سالانه سرمایه فوت:

      بیمه گذار می تواند در فرم پیشنهاد، ضریب رشد سالانه سرمایه فوت را بین ۵ تا ۲۰ درصد تعیین کند. در این صورت، مبلغ سرمایه فوت سال اول، در سالهای بعد با ضریب تعیین شده افزایش می‌یابد.

      سرمایه فوت
      *مشاوران بیمه ای
      سرمایه فوت


      ایمیل: